Umiejętności biznesowe / Przywództwo i zarządzanie

BPF-3004 Motywowanie do efektywnej pracy

Czas trwania:

2 dni / 16 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 1 200,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja jakości szkolenia Gwarancja jakości szkolenia
Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
Informacje o szkoleniu

Motywacja to proces, dzięki któremu możemy kształtować zachowania innych osób. W pracy zespołu motywacja to fundament zarządzania, a jej poziom w bezpośredni sposób wpływa na rezultaty jego pracy. Jak sprawić by członkowie zespołu z entuzjazmem i pasją przychodzili do pracy i realizowali swoje obowiązki? To często zadawane pytanie przez wielu menadżerów i liderów.

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności stosowania działań motywacyjnych w taki sposób, aby polepszyć atmosferę w zespole i podnieść efektywność pracy. Dzięki szkoleniu stanie się jasne m.in. jak można motywować finansowo i pozafinansowo.

Uczestnicy

Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników projektu, członków zespołów projektowych oraz dla osób zajmujących stanowiska menedżerskie, kierownicze, i zarządcze, dla których istotne jest rozwijanie kompetencji zarządzania zasobami ludzkimi.

Czego się nauczysz
  • Motywować stosując techniki finansowe jak i pozafinansowe
  • Dostosowania stylu motywowania do swoich podwładnych
  • Stosowania różnorodnych technik motywacyjnych w zależności od pracownika i sytuacji
  • Kierowania ludźmi by podnosić ich efektywność
  • Angażowania ludzi do zadań
  • Przeciwdziałać spadkowi motywacji, syndromowi wypalenia zawodowego
  • Dostosowywać motywację do indywidualnych potrzeb pracownika.
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
Pojęcie motywacji do pracy:
  • Wpływ osobistego nastawienia menedżera motywację pracowników do pracy
  • Etapy motywacja, czyli motywowanie jako proces
  • Najważniejsze teorie motywacji.
Indywidualne motywatory do pracy:
  • Praktyka motywowania - Czynniki motywujące i demotywujące
  • Potrzeby motywacyjne: osiągnięć, dominacji i społeczne
  • Charakterystyka motywacyjna pracownika
  • Motywacja pozafinansowa.
Sposoby motywowania:
  • Wzmacnianie pozytywnych i eliminacja negatywnych zachowań
  • Motywacja natychmiastowa i odroczona
  • Motywujące cele, spotkania, współpraca.
Zasady motywowania zespołów:
  • Kultura sukcesu – celebrowanie sukcesów
  • Wysokie oczekiwania -  zespoły oparte na wartościach
  • Rola menedżera jako motywatora – dopasowanie indywidualne.
Zasady motywacyjnego delegowania zadań:
  • Rola i schemat motywacyjnego delegowania
  • Rozliczanie zadań, informacja zwrotna i ocena jako forma motywacji
  • Najczęściej popełniane błędy w motywacyjnym delegowaniu, kontroli i odbiorze zadań.
Trudne rozmowy z pracownikiem:
  • Planowanie rozmowy dyscyplinującej z podwładnym
  • Odwaga kierownicza, czyli przekazywanie złych wieści zespołowi
  • Sankcje i kary jakimi dysponuje menedżer.
Gwarancja jakości szkolenia

Program Gwarancja jakości szkolenia daje Klientom pewność wysokiej jakości szkoleń realizowanych przez Asseco Data Systems. W sytuacji, w której uczestnik szkolenia odczuwa potrzebę jego powtórzenia, Asseco Data Systems daje taką bezpłatną możliwość w wybranym przez uczestnika terminie i miejscu, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji.


Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie