ITIL i Zarządzanie usługami / ITIL® Foundation i Practitioner

ITIL_FOUND_IN_ACTION ITIL® in Action - praktyczne szkolenie ITIL® Foundation

Czas trwania:

3 dni / 24 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 2 500,00 zł
Cena promocyjna: 1 800,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja jakości szkolenia Gwarancja jakości szkolenia
Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
< Powrót

Szkolenie autoryzowane

szkolenie-logo
Informacje o szkoleniu
PDU: 24 (L:6, S:18)

Trzydniowe szkolenie, podczas którego uczestnicy zapoznają się z procesowym modelem zarządzania usługami IT opisanym w bibliotece ITIL® oraz przećwiczą omawiane podczas szkolenia zagadnienia w zasymulowanych warunkach na przykładzie misji Apollo 13. Szkolenie przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać międzynarodowy certyfikat "ITIL® Foundation" wydawany przez organizację akredytującą.
Uczestnicy

Szkolenie ITIL® in Action przeznaczone jest dla pracowników organizacji IT, od poziomu najwyższego kierownictwa po osoby realizujące zadania operacyjne. W szczególności pracowników organizacji, które rozpoczęły wdrażanie procesów lub działają korzystając z najlepszych praktyk ITIL®. Na szkolenie zapraszamy również osoby chcące indywidualnie podnieść swoje kwalifikacje w zakresie zarządzania usługami informatycznymi i procesami IT, i potwierdzić to stosownym certyfikatem.

Czego się nauczysz
  • Modelu zarządzania usługami IT
  • Jak wygląda cykl życia usługi informatycznej i procesy IT opisane w bibliotece ITIL®
  • Przećwiczysz omawiane zagadnienia w symulowanych warunkach na przykładzie misji Apollo 13
  • Szkolenie przygotowuje do certyfikacji z poziomu ITIL® Foundation oraz jest podstawą do uczestniczenia w szkoleniach ITIL® na wyższym poziomie.
Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • Konstrukcja biblioteki ITIL®, kluczowe definicje i główne elementy modelu zarządzania usługami IT;
  • Cykl życia usługi IT: strategia usług (Service Strategy): aspekty strategii usług, zarządzanie portfelem usług, finansami IT, popytem na usługi i relacjami z biznesem; Projektowanie usług (Service Design): 5 głównych aspektów projektowania usługi, koordynacja prac nad projektowaniem usług, zarządzanie poziomem świadczenia usług i umowami SLA/OLA, zarządzanie katalogiem usług IT, dostępnością, wydajnością, potencjałem wykonawczym, ciągłością usług IT, bezpieczeństwem informacji oraz dostawcami zewnętrznymi; Przekazanie usług (Service Transition): planowanie i wsparcie przekazania, zarządzanie zmianami, zasobami, konfiguracją usług i bazą CMDB, wydaniami i wdrożeniami, walidacja i testowanie usługi, ocena zmian, zarządzanie wiedzą o usługach; Eksploatacja usług (Service Operation): realizacja wniosków, zarządzanie zdarzeniami, incydentami, problemami, uprawnieniami dostępu; funkcje eksploatacji usług: Service Desk, Zarządzanie Aplikacjami; Zarządzanie Wsparciem Technicznym, Kontrola Eksploatacji IT; Ustawiczne doskonalenie usług (Continual Service Improvement): cykl Deminga i 7-stopniowy proces doskonalenia
  • Symulacja biznesowa „Apollo 13 – an ITSM case experience™”, stanowiąca integralną część szkolenia, pozwalająca zaprojektować w zespole procesy omawiane na szkoleniu, zweryfikować ich działanie w rzeczywistych warunkach, pod presją czasu, doskonalić je w kolejnych rundach.
  • Próbne pytania egzaminacyjne "ITIL® Foundation".
  • Egzamin certyfikacyjny "ITIL® Foundation"
Informacje dodatkowe
Informacje o szkoleniu
  • Organizacja szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Język szkolenia: polski lub angielski
  • Język materiałów: polski lub angielski
  • Wielkość grupy: od 8 do 12 osób
  • W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe, próbny egzamin z kluczem odpowiedzi. Cena szkolenia nie zawiera ceny egzaminu.
  • Warunki i cena egzaminu zostały przedstawione w zakładce: Egzamin
  • Akredytacja: szkolenie zgodne z ITIL® 2011; Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. przyznana przez PEOPLECERT International Limited.

ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
ITIL Accredited Training Organization logo™ oraz ITIL Approved Examination Organization logo™ jest znakiem handlowym należącym  do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Egz_ITIL_FOUND - Egzamin ITIL® Foundation

Cena netto egzaminu [1 osoba]: 700 PLN

Tylko w Asseco Data Systems egzamin poprawkowy ITIL® Foundation gratis. Dotyczy osób, które ukończyły szkolenie ITIL® Foundation w Asseco Data Systems S.A. lub wcześniej w CTPartners S.A.

Informacje o egzaminie

  • Egzamin organizowany jest w ostatnim dniu szkolenia
  • Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia ITIL® Foundation, ewentualnie znajomość ITIL® na poziomie wymaganym na egzaminie, dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość uczestnika egzaminu
  • Forma egzaminu: elektroniczna
  • Język egzaminu: polski lub angielski
  • Metoda: test
  • Czas trwania: 60 min. Osoby, dla których angielski nie jest językiem ojczystym, mają możliwość korzystania ze słownika i wydłużenie czasu trwania do 75 minut
  • Liczba pytań: 40
  • Próg zdawalności: 65% poprawnych odpowiedzi (26 punktów)

Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja jakości szkolenia

Program Gwarancja jakości szkolenia daje Klientom pewność wysokiej jakości szkoleń realizowanych przez Asseco Data Systems. W sytuacji, w której uczestnik szkolenia odczuwa potrzebę jego powtórzenia, Asseco Data Systems daje taką bezpłatną możliwość w wybranym przez uczestnika terminie i miejscu, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji.


Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie