ITIL i Zarządzanie usługami / ITIL® Foundation i Practitioner

ITIL_PRACT ITIL® Practitioner

Czas trwania:

2 dni / 16 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 2 200,00 zł
Cena promocyjna: 1 800,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja jakości szkolenia Gwarancja jakości szkolenia
Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
< Powrót

Szkolenie autoryzowane

szkolenie-logo
Informacje o szkoleniu
PDU: 16 (T:1, S:15) Kredyty ITIL: 3

To dwudniowe szkolenie przedstawia praktyczne podejście do zaadoptowania dobrych praktyk zarządzania usługami IT w oparciu o nową publikację ITIL ®Practitioner Guidance. Wykorzystuje narzędzia i wskazówki zawarte w ITIL® Toolkit do wprowadzania zmian organizacyjnych, do poprawy komunikacji oraz mierzenia sukcesu. Definiuje 9 pryncypiów (guiding principles) zarządzania usługami IT czerpiąc z doświadczeń Lean, Agile, DevOps i innych popularnych koncepcji. Szkolenie przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać międzynarodowy certyfikat "ITIL® Practitioner" wydawany przez organizację akredytującą.

Uczestnicy

Na szkolenie ITIL® Practitioner zapraszamy każdego pracownika organizacji IT, od poziomu najwyższego kierownictwa po osoby realizujące zadania operacyjne. W szczególności pracownicy: organizacji, które planują zastosować model procesów i cykl życia ITIL®, i szukają praktycznych wskazówek jak to zrobić najlepiej. Organizacji, które obecnie wykorzystują dobre praktyki ITIL®, stają przed nowymi wyzwaniami biznesowymi i szukają najskuteczniejszych metod radzenia sobie z nimi.

Wymagania wstępne
  • Znajomość języka angielskiego

  • Ukończenie szkolenia ITIL® Foundation

Czego się nauczysz
  • praktycznych sposobów budowy i doskonalenia usługowej organizacji IT

  • 3 kluczowych dla praktyka umiejętności: jak wprowadzić zmiany organizacyjne, jak poprawić komunikację oraz jak zmierzyć sukces wprowadzonych zmian

  • 9 głównych zasad zarządzania usługami IT

  • dowiesz się jakimi narzędziami i metodami można wspierać doskonalenie usług

Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • Przegląd koncepcji zarządzania usługami IT

  • 9 głównych pryncypiów zarządzania usługami IT i ich stosowanie w kontekście współczesnych wyzwań – wspólne podejście do Lean, agile, DevOps i innych podejść

  • Podejście do ustawicznego doskonalenia usług

  • Metryki i sposoby pomiaru wspomagające ustawiczne doskonalenie

  • Skuteczna komunikacja

  • Zarządzanie zmianami organizacyjnymi

  • Ustawiczne doskonalenia usług: połączenie wszystkiego razem

  • Egzamin próbny i omówienie wyników

  • Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Practitioner

Informacje dodatkowe
Informacje o szkoleniu
  • Organizacja szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Język szkolenia: polski lub angielski
  • Język materiałów: angielski
  • Wielkość grupy: od 8 do 12 osób
  • W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe. Uczestnicy mogą zakupić książkę " ITIL Practitioner Guidance" w cenie 1 szt: 320 zł netto, z której można korzystać podczas egzaminu. Cena szkolenia nie zawiera ceny egzaminu oraz ceny książki.
  • Warunki i cena egzaminu zostały przedstawione w zakładce: Egzamin
  • Akredytacja:szkolenie zgodne z ITIL® 2011; Akredytacja dla Asseco Data Systems S.A. przyznana przez PEOPLECERT International Limited.

ITIL® jest zarejestrowanym znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Swirl logo™ jest znakiem handlowym należącym do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ITIL Accredited Training Organization logo™ oraz ITIL Approved Examination Organization logo™ jest znakiem handlowym należącym  do AXELOS Limited i używanym za jej zgodą. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Egz_ITIL_P - Egzamin ITIL® Practitioner

Cena netto egzaminu [1 osoba]: 1.100 PLN

Informacje o egzaminie

  • Egzamin organizowany jest w ostatnim dniu szkolenia
  • Warunki przystąpienia: ukończenie szkolenia ITIL® Practitioner. Kopia certyfikatu ITIL® Foundation, dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość uczestnika egzaminu
  • Forma egzaminu: elektroniczna
  • Język egzaminu: angielski
  • Metoda: test, zdający egzamin mogą korzystać z podręcznika ITIL® Practitioner
  • Czas trwania: 135 min. Osoby, dla których angielski nie jest językiem ojczystym, mają możliwość korzystania ze słownika i wydłużenia czasu trwania egzaminu do 168 minut
  • Liczba pytań: 40 pytań bazujących na jednym scenariuszu
  • Próg zdawalności: 70% poprawnych odpowiedzi (28 punktów)

Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Gwarancja jakości szkolenia

Program Gwarancja jakości szkolenia daje Klientom pewność wysokiej jakości szkoleń realizowanych przez Asseco Data Systems. W sytuacji, w której uczestnik szkolenia odczuwa potrzebę jego powtórzenia, Asseco Data Systems daje taką bezpłatną możliwość w wybranym przez uczestnika terminie i miejscu, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji.


Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego

Program Gwarancja bezpłatnego szkolenia demonstracyjnego daje Klientom możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniu, dzięki czemu Klient może zweryfikować jakość świadczonych usług przez Asseco Data Systems i bezpośrednio zapoznać się z ofertą przed podjęciem decyzji o inwestycji w rozwój umiejętności własnych lub swoich pracowników.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie

Warszawa
Od 21-12 do 22-12-2017