ITIL i Zarządzanie usługami / Pozostałe szkolenia

ITSM_BOW Budowa Organizacji Wsparcia

Czas trwania:

2 dni / 16 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 1 300,00 zł
Cena promocyjna: 1 100,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja jakości szkolenia Gwarancja jakości szkolenia
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
Informacje o szkoleniu

Uczestnicy tych dwódniowych autorskich warsztatów zdobędą wiedzę oraz  praktyczne umiejętności w zakresie budowy organizacji wsparcia, z wykorzystaniem procesowego modelu działania. Warsztaty dają możliwość praktycznego przećwiczenia zagadnień omawianych na szkoleniach ITIL® Foundation, ITIL® Service Operation, ITIL® Operational Support and Analysis. Warsztat może być alternatywą lub uzupełnieniem certyfikowanych i akredytowanych szkoleń ITIL®.

Uczestnicy

Warsztat przeznaczony jest dla osób kierujących działaniem Centrum Wsparcia Użytkownika, osób uczestniczących w procesie budowy Centrum Wsparcia Użytkownika, zainteresowanych restrukturyzacją jego działania lub podniesieniem jakości pracy; pracowników i kadrę kierowniczą działów IT i firm informatycznych; kierowników projektów budowy lub restrukturyzacji Centrum Wsparcia Użytkownika; konsultantów i specjalistów IT.

Wymagania wstępne
  • Rekomendujemy ukończenie szkolenia ITIL® Foundation

Czego się nauczysz
  • jak praktycznie zbudować Centrum Wsparcia Użytkownika (Service Desk, Help Desk), z wykorzystaniem procesowego modelu działania

  • warsztat może być alternatywą lub uzupełnieniem certyfikowanych i akredytowanych szkoleń ITIL®

Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • Budowa struktury organizacyjnej Centrum Wsparcia Użytkownika

  • Czynniki wpływające na strukturę organizacyjną Centrum Wsparcia Użytkownika

  • Skuteczny proces obsługi zgłoszeń w Centrum Wsparcia Użytkownika

  • Procedury Centrum Wsparcia Użytkownika

  • Działania operacyjne Centrum Wsparcia Użytkownika

  • Integracja procesów Centrum Wsparcia Użytkownika

  • Dobór narzędzi wspierających działanie Centrum Wsparcia Użytkownika.

Informacje dodatkowe
Informacje o szkoleniu
  • Organizacja szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: polski
  • Wielkość grupy: od 8 do 12 osób
  • W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe
  • Akredytacja: warsztat autorski Asseco Data Systems S.A., zgodny z ITIL® i standardami HDI®
Gwarancja jakości szkolenia

Program Gwarancja jakości szkolenia daje Klientom pewność wysokiej jakości szkoleń realizowanych przez Asseco Data Systems. W sytuacji, w której uczestnik szkolenia odczuwa potrzebę jego powtórzenia, Asseco Data Systems daje taką bezpłatną możliwość w wybranym przez uczestnika terminie i miejscu, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie