ITIL i Zarządzanie usługami / Pozostałe szkolenia

ITSM_KU_IT Katalog usług IT

Czas trwania:

2 dni / 16 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 1 300,00 zł
Cena promocyjna: 1 200,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja jakości szkolenia Gwarancja jakości szkolenia
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
Informacje o szkoleniu

Autorski dwudniowy warsztat, którego uczestnicy podniosą swoje kwalifikacje w zakresie budowy Katalogu usług (zarówno biznesowych, jak i technicznych.

Warsztat może być alternatywą lub uzupełnieniem certyfikowanych i akredytowanych szkoleń ITIL®.

Uczestnicy

Osoby odpowiedzialne za sformalizowanie oferty IT, stworzenie Katalogu usług IT, za definiowanie usług i bieżące zarządzanie nimi, Właściciele usług. Przedstawicie klientów kupujących usługi informatyczne. Osoby odpowiedzialne za wdrożenie procesu Zarządzania katalogiem usług oraz za jego bieżące funkcjonowanie. Pracownicy i kadra kierownicza działów IT i firm informatycznych. Kierownicy projektów. Konsultanci i specjaliści. Jest adresowany do osób, dla których certyfikat nie jest głównym celem, ale które potrzebują praktycznego podejścia do tematu i możliwości wspólnej pracy z praktykiem.

Wymagania wstępne
  • Rekomendujemy ukończenie szkolenia ITIL® Foundation

Czego się nauczysz
  • czym dokładnie jest usługa IT,

  • jak zbudować dobry katalog usług (zarówno biznesowych, jak i technicznych),

  • jak identyfikować usługi,

  • jak je opisać w sposób zrozumiały dla biznesu,

  • jak je mierzyć i rozliczać,

  • jak identyfikować klientów i właścicieli usług

  • jak na co dzień zarządzać katalogiem usług.

Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • co to jest usługa?

  • usługa a system informatyczny

  • identyfikowanie usług biznesowych

  • zawartość katalogu usług – usługi biznesowe i techniczne

  • tworzenie katalogu usług IT

  • funkcjonalność i gwarancja poziomu jakości usługi

  • warianty usługi (Service Levels)

  • definiowanie usługi

  • właściciel usługi i Klient usługi

  • efektywne zarządzania katalogiem usług IT – proces, cele, kluczowe kroki, produkty, wyzwania.

Informacje dodatkowe
Informacje o szkoleniu
  • Organizacja szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: polski
  • Wielkość grupy: od 8 do 12 osób
  • W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe
  • Akredytacja: warsztat autorski Asseco Data Systems S.A.
Gwarancja jakości szkolenia

Program Gwarancja jakości szkolenia daje Klientom pewność wysokiej jakości szkoleń realizowanych przez Asseco Data Systems. W sytuacji, w której uczestnik szkolenia odczuwa potrzebę jego powtórzenia, Asseco Data Systems daje taką bezpłatną możliwość w wybranym przez uczestnika terminie i miejscu, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie