ITIL i Zarządzanie usługami / Pozostałe szkolenia

ITSM_RB Jak rozmawiać o usługach z Biznesem?

Czas trwania:

2 dni / 16 godzin

Typ szkolenia:

TRADITIONAL Tradycyjne
Cena netto: 1 300,00 zł
Cena promocyjna: 1 200,00 zł

Gwarancje:

Gwarancja jakości szkolenia Gwarancja jakości szkolenia
Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia
Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta
Informacje o szkoleniu

Celem tych dwudniowych warsztatów jest podniesienie kwalifikacji w zakresie budowy partnerskich relacji na linii Informatyka-Biznes i Informatyka-Dostawca.

Warsztat może być alternatywą lub uzupełnieniem certyfikowanych i akredytowanych szkoleń ITIL®. Zakres warsztatu omawiany jest podczas szkoleń ITIL® Foundation, ITIL® Service Design i ITIL® Service Offerings and Agreements.

Uczestnicy

Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby odpowiedzialne za zarządzanie relacjami z Biznesem i z dostawcami, service managerzy, właściciele usług, Business Relationship Managerzy, zarządzający dostawcami, zarządzający kontraktami. Przedstawicie klientów kupujących usługi informatyczne. Osoby odpowiedzialne za wdrożenie procesów zarządzania poziomem świadczenia usług i zarządzania dostawcami, oraz za ich bieżące funkcjonowanie. Pracownicy i kadra kierownicza działów IT i firm informatycznych. Kierownicy projektów. Konsultanci i specjaliści IT.

Wymagania wstępne
  • Rekomendujemy ukończenie szkolenia ITIL® Foundation

Czego się nauczysz
  • jak rozmawiać z Biznesem o usługach

  • jak budować partnerskie relacje na linii Biznes-Informatyka i Informatyka-Dostawcą

  • jak zdefiniować niezbędnych role i zakres ich obowiązków

  • jak umocować je w strukturze organizacyjnej

Zagadnienia poruszane podczas szkolenia
  • role na styku Biznesu i Informatyki: Service Level Manager, Właściciel usługi, Business Relationship Manager i Klient

  • role na styku Informatyki i Poddostawców: Zarządzający Dostawcami, Zarządzający Kontraktami i Poddostawca

  • budowa i zarządzanie relacjami Biznes-IT i IT-Dostawca

  • efektywne zarządzanie poziomem świadczenia usług – proces, cele, kluczowe kroki, produkty, wyzwania

  • efektywne zarządzanie dostawcami – proces, cele, kluczowe kroki, produkty, wyzwania

Informacje dodatkowe
Informacje o szkoleniu
  • Organizacja szkolenia: otwarte lub dla grup zamkniętych
  • Język szkolenia: polski
  • Język materiałów: polski
  • Wielkość grupy: od 8 do 12 osób
  • W cenie szkolenia: materiały szkoleniowe
  • Akredytacja: warsztat autorski Asseco Data Systems. S.A., zgodny z ITIL®
Gwarancja jakości szkolenia

Program Gwarancja jakości szkolenia daje Klientom pewność wysokiej jakości szkoleń realizowanych przez Asseco Data Systems. W sytuacji, w której uczestnik szkolenia odczuwa potrzebę jego powtórzenia, Asseco Data Systems daje taką bezpłatną możliwość w wybranym przez uczestnika terminie i miejscu, spośród szkoleń potwierdzonych do realizacji.


Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia

Program Gwarancja dopasowania zakresu szkolenia daje Klientom możliwość dostosowania tematyki wybranego szkolenia do własnych potrzeb i oczekiwań, tak aby podczas szkolenia koncentrować się wyłącznie na dostarczaniu wiedzy i umiejętności dokładnie takich, jakich potrzebują jego uczestnicy. Zakres dopasowanego szkolenia może zostać również uzupełniony o tematykę wychodzącą poza zakres szkolenia pierwotnego dotyczącą choćby specyfiki architektury teleinformatycznej lub procedur administracyjnych funkcjonujących w środowisku Klienta bądź analizy przypadku z obszaru codziennej pracy zawodowej w biznesowym otoczeniu Klienta.


Gwarancja szkolenia w siedzibie klienta

Program Gwarancja szkolenia w siedzibie Klienta daje możliwość zorganizowania dowolnego kursu w siedzibie Klienta bądź w innym uzgodnionym pomiędzy Klientem a Asseco Data Systems miejscu na terenie Polski. Program pozwala Klientom ograniczyć wydatki związane z podróżami oraz czasem spędzonym poza biurem przez pracowników. Dodatkową korzyścią jest fakt dyspozycyjności osób biorących udział w szkoleniu w nagłych sytuacjach wtedy, gdy pilnie wymagana jest ich obecność na stanowisku pracy. W przypadku skorzystania z programu Klient zapewnia jedynie salę szkoleniową lub konferencyjną niezbędną do przeprowadzenia szkolenia wraz z podłączeniem do Internetu. Wszystkie pozostałe elementy usługi są zapewniane przez Asseco Data Systems, w tym wszystkie wymagane urządzenia, takie jak notebooki, sieć bezprzewodowa, zdalne laboratoria, oprogramowanie oraz catering.


Gwarancja terminu szkolenia

Program Gwarancja terminu szkolenia daje Klientom pewność iż szkolenie, w którym rozważają swój udział odbędzie się w planowanym terminie i lokalizacji. Gwarancja terminu szkolenia to program obejmujący kursy, które odbędą się w planowanym terminie bez względu na ostateczną liczbę uczestników. Wszystkie szkolenia objęte programem są wyróżnione w katalogu szkoleń dedykowaną ikoną http://szkolenia.assecods.pl/HarmonogramSzkolen.


Terminy szkoleń

Skontaktuj się z nami i uzyskaj rabat na szkolenie

Warszawa
Od 23-11 do 24-11-2017 brak ikony