ŚCIEŻKI CERTYFIKACYJNE

Microsoft

Microsoft

Szkolenia obejmują pełne portfolio autoryzowanych szkoleń Microsoft i dotyczą zarówno najbardziej aktualnych, jak i wcześniejszych, funkcjonujących w organizacjach produktów, takich jak m.in. Microsoft Windows Server, Microsoft Azure, Microsoft System Center, Microsoft SQL Server, Microsoft SharePoint Server, ... rozwiń
Szkolenia obejmują pełne portfolio autoryzowanych szkoleń Microsoft i dotyczą zarówno najbardziej aktualnych, jak i wcześniejszych, funkcjonujących w organizacjach produktów, takich jak m.in. Microsoft Windows Server, Microsoft Azure, Microsoft System Center, Microsoft SQL Server, Microsoft SharePoint Server, Microsoft Exchange Server, a także rodziny serwerów i aplikacji Microsoft Dynamics. Proponujemy także warsztaty autorskie uzupełniające szkolenia autoryzowane.

CISCO

CISCO

Szkolenia obejmują pełne portfolio autoryzowanych szkoleń CISCO, w obszarach m.in.: Routing&Switching, Security, Voice, Wireless, Service Provider, Data Center, Video, Design. Proponujemy także warsztaty autorskie uzupełniające szkolenia autoryzowane.
Szkolenia obejmują pełne portfolio autoryzowanych szkoleń CISCO, w obszarach m.in.: Routing&Switching, Security, Voice, Wireless, Service Provider, Data Center, Video, Design. Proponujemy także warsztaty autorskie uzupełniające szkolenia autoryzowane.

Oracle

Oracle

Szkolenia obejmują pełne portfolio autoryzowanych szkoleń Oracle i dotyczą zarówno najbardziej aktualnych, jak i wcześniejszych, funkcjonujących w organizacjach produktów takich jak m.in. Oracle Database, MySQL, Java, Oracle Solaris.
Szkolenia obejmują pełne portfolio autoryzowanych szkoleń Oracle i dotyczą zarówno najbardziej aktualnych, jak i wcześniejszych, funkcjonujących w organizacjach produktów takich jak m.in. Oracle Database, MySQL, Java, Oracle Solaris.

Novell i SUSE

Novell i SUSE

Szkolenia obejmują pełne portfolio autoryzowanych szkoleń z portfolio SUSE i Novell, przede wszystkim z zakresu SUSE Linux Enterprise, ale także innych produktów Novell funkcjonujących w organizacjach.
Szkolenia obejmują pełne portfolio autoryzowanych szkoleń z portfolio SUSE i Novell, przede wszystkim z zakresu SUSE Linux Enterprise, ale także innych produktów Novell funkcjonujących w organizacjach.

Autodesk

Autodesk

Szkolenia dotyczące aplikacji AutoCAD i AutoDesk Invetor.
Szkolenia dotyczące aplikacji AutoCAD i AutoDesk Invetor.

Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (ECDL)

Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (ECDL)

Szkolenia przygotowujące do certyfikacji ECDL (Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych).
Szkolenia przygotowujące do certyfikacji ECDL (Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych).

ITIL® Foundation i Practitioner

ITIL®

Szkolenia omawiające od podstaw model zarządzania usługami IT według ITIL®, cykl życia usługi, sposób dostarczania klientom wartości, procesy zarządzania usługami oraz kluczowe pojęcia, które stanowią dzisiaj abecadło każdej osoby, która pracuje w organizacji IT lub jest odbiorcą usług informatycznych.
Szkolenia omawiające od podstaw model zarządzania usługami IT według ITIL®, cykl życia usługi, sposób dostarczania klientom wartości, procesy zarządzania usługami oraz kluczowe pojęcia, które stanowią dzisiaj abecadło każdej osoby, która pracuje w organizacji IT lub jest odbiorcą usług informatycznych.

ITIL® Intermediate - Capability Stream

ITIL®

Zaawansowane szkolenia przedstawiające najlepsze praktyki zarządzania usługami IT według ITIL®. Ścieżka ITIL® Intermediate Capability jest dedykowana ekspertom dziedzinowym, chcącym pogłębić swoje doświadczenia w obszarach: Budowania portfela usług i oferty, negocjowania i podpisywania umów ( SOA - Service Offerings ... rozwiń
Zaawansowane szkolenia przedstawiające najlepsze praktyki zarządzania usługami IT według ITIL®. Ścieżka ITIL® Intermediate Capability jest dedykowana ekspertom dziedzinowym, chcącym pogłębić swoje doświadczenia w obszarach: Budowania portfela usług i oferty, negocjowania i podpisywania umów ( SOA - Service Offerings and Agreements); Projektowania i optymalizowania właściwej funkcjonalności, dostępności, wydajności, bezpieczeństwa i ciągłości działania usług [PPO - Planning, Protection and Optimization], Oceny zmian w usługach i wdrażania ich na produkcję [RCV - Release, Control and Validation], Eksploatacji i doskonalenia usług [OSA - Operational Support and Analysis].

PRINCE2®

PRINCE2®

Szkolenia z metodyki Prince2® w Asseco Data Systems realizowane są na poziomie Foundation i Practitioner. Szkolenie Prince2® Foundation jest podstawowym szkoleniem wprowadzającym w metodykę, realizowanym w formie wykładów i warsztatów z rozbudowanymi studiami przypadków. Dzięki szkoleniu uczestnicy szkoleń nabywają ... rozwiń
Szkolenia z metodyki Prince2® w Asseco Data Systems realizowane są na poziomie Foundation i Practitioner.
Szkolenie Prince2® Foundation jest podstawowym szkoleniem wprowadzającym w metodykę, realizowanym w formie wykładów i warsztatów z rozbudowanymi studiami przypadków. Dzięki szkoleniu uczestnicy szkoleń nabywają wiedzę i umiejętności z zakresu Prince2® i przygotowuje do egzaminu i uzyskania odpowiedniego certyfikatu.
Szkolenie Prince2® Practitioner jest kolejnym etapem budowania solidnych fundamentów w zarządzaniu projektami. Wzmocnione warsztatowe podejście do omawianych i ćwiczonych zagadnień na szkoleniu pozwala na ugruntowanie i pogłębienie dotychczasowej wiedzy i umiejętności.

Agile

Agile

Szkolenia wprowadzają i przygotowują do skutecznego wdrożenia metodyki zwinnego prowadzenia projektów zgodnych z manifestem Agile. Dzięki akredytowanym szkoleniom AgilePM™, Agile PgM™, Scrum, Product Owner, Developer, Maser uczestnicy nabywają wiedzę i umiejętności z zasad i ram Agile oraz planowania i monitorowania ... rozwiń
Szkolenia wprowadzają i przygotowują do skutecznego wdrożenia metodyki zwinnego prowadzenia projektów zgodnych z manifestem Agile. Dzięki akredytowanym szkoleniom AgilePM™, Agile PgM™, Scrum, Product Owner, Developer, Maser uczestnicy nabywają wiedzę i umiejętności z zasad i ram Agile oraz planowania i monitorowania projektów Scrum, a także dostosowania zespołów i projektów do maksymalizacji wartości dla Klienta.