SZKOLENIA

ITIL I ZARZĄDZANIE USŁUGAMI

Szkolenia skierowane do pracowników firm informatycznych, departamentów informatyki i telekomunikacji oraz do odbiorców usług IT. Pozwalają poznać najlepsze praktyki zarządzania usługami IT w oparciu o ITIL®, czyli globalny standard w tym obszarze oraz inne uznane podejścia m.in. DevOps ®, Lean IT do ciągłego podnoszenia wartości dostarczanej klientom, HDI Support Center do budowy profesjonalnej organizacji wsparcia oraz Business Relationship Management do tworzenia partnerskich relacji Biznes-IT. Szkolenia uzupełniają symulacje biznesowe umożliwiające osobiste doświadczenie korzyści ze stosowania najlepszych praktyk ITSM.

Szkolenia skierowane do pracowników firm informatycznych, departamentów informatyki i telekomunikacji oraz do odbiorców usług IT. Pozwalają poznać najlepsze praktyki zarządzania usługami IT w oparciu o ITIL®, czyli globalny standard w tym obszarze oraz inne uznane podejścia m.in. DevOps ®, Lean IT do ciągłego podnoszenia wartości dostarczanej klientom, HDI Support Center do budowy profesjonalnej organizacji wsparcia oraz Business Relationship Management do tworzenia partnerskich relacji Biznes-IT. Szkolenia uzupełniają symulacje biznesowe umożliwiające osobiste doświadczenie korzyści ze stosowania najlepszych praktyk ITSM.

ITIL® Foundation i Practitioner

ITIL® Foundation i Practitioner

Szkolenia omawiające od podstaw model zarządzania usługami IT według ITIL®, cykl życia usługi, sposób dostarczania klientom wartości, procesy zarządzania usługami oraz kluczowe pojęcia, które stanowią dzisiaj abecadło każdej osoby, która pracuje w organizacji IT lub jest odbiorcą usług informatycznych.
Szkolenia omawiające od podstaw model zarządzania usługami IT według ITIL®, cykl życia usługi, sposób dostarczania klientom wartości, procesy zarządzania usługami oraz kluczowe pojęcia, które stanowią dzisiaj abecadło każdej osoby, która pracuje w organizacji IT lub jest odbiorcą usług informatycznych.

ITIL® Intermediate - Capability Stream

ITIL® Intermediate - Capability Stream

Zaawansowane szkolenia przedstawiające najlepsze praktyki zarządzania usługami IT według ITIL®. Ścieżka ITIL® Intermediate Capability jest dedykowana ekspertom dziedzinowym, chcącym pogłębić swoje doświadczenia w obszarach: Budowania portfela usług i oferty, negocjowania i podpisywania umów ( SOA - Service Offerings ... rozwiń
Zaawansowane szkolenia przedstawiające najlepsze praktyki zarządzania usługami IT według ITIL®. Ścieżka ITIL® Intermediate Capability jest dedykowana ekspertom dziedzinowym, chcącym pogłębić swoje doświadczenia w obszarach: Budowania portfela usług i oferty, negocjowania i podpisywania umów ( SOA - Service Offerings and Agreements); Projektowania i optymalizowania właściwej funkcjonalności, dostępności, wydajności, bezpieczeństwa i ciągłości działania usług [PPO - Planning, Protection and Optimization], Oceny zmian w usługach i wdrażania ich na produkcję [RCV - Release, Control and Validation], Eksploatacji i doskonalenia usług [OSA - Operational Support and Analysis].

ITIL® Intermediate - Lifecycle Stream

ITIL® Intermediate - Lifecycle Stream

Zaawansowane szkolenia przedstawiające najlepsze praktyki zarządzania usługami IT według ITIL®. Ścieżka ITIL® Intermediate Lifecycle jest dedykowana głównie managerom IT, chcącym poszerzyć swoje doświadczenia w obszarach prezentujących kolejne etapy cyklu życia usługi: Strategia usług (Service Strategy), Projektowanie ... rozwiń
Zaawansowane szkolenia przedstawiające najlepsze praktyki zarządzania usługami IT według ITIL®. Ścieżka ITIL® Intermediate Lifecycle jest dedykowana głównie managerom IT, chcącym poszerzyć swoje doświadczenia w obszarach prezentujących kolejne etapy cyklu życia usługi: Strategia usług (Service Strategy), Projektowanie usług (Service Design), Przekazanie usług (Service Transition), Eksploatacja usług (Service Operation) oraz Ustawiczne doskonalenie usług (Continual Service Improvement).

ITIL® Expert

ITIL® Expert

Zwieńczenie ścieżki certyfikacji ITIL® z możliwością uzyskania prestiżowego tytułu ITIL® Expert. Przystąpienie do egzaminu końcowego wymaga zgromadzenia co najmniej 17 pkt z egzaminów na poziomie ITIL® Foundation, Practitioner i Intermediate.
Zwieńczenie ścieżki certyfikacji ITIL® z możliwością uzyskania prestiżowego tytułu ITIL® Expert. Przystąpienie do egzaminu końcowego wymaga zgromadzenia co najmniej 17 pkt z egzaminów na poziomie ITIL® Foundation, Practitioner i Intermediate.

DevOps®

DevOps®

Szkolenia omawiające pryncypia, praktyki i kulturę DevOps®, poprawiające komunikację, współpracę i integrację rozwoju (Development) i eksploatacji (Operations), tak by skrócić czas realizacji zmian i szybciej dostarczać wartość klientom
Szkolenia omawiające pryncypia, praktyki i kulturę DevOps®, poprawiające komunikację, współpracę i integrację rozwoju (Development) i eksploatacji (Operations), tak by skrócić czas realizacji zmian i szybciej dostarczać wartość klientom

Lean IT®

Lean IT®

Szkolenia dotyczące Lean IT® prezentujące zastosowanie pryncypiów lean management w rozwoju i zarządzaniu produktami i usługami IT, w celu ciągłego podnoszenia wartości dostarczanej klientom, eliminowania marnotrawstw oraz kształtowania właściwych zachowań i postaw u pracowników IT.
Szkolenia dotyczące Lean IT® prezentujące zastosowanie pryncypiów lean management w rozwoju i zarządzaniu produktami i usługami IT, w celu ciągłego podnoszenia wartości dostarczanej klientom, eliminowania marnotrawstw oraz kształtowania właściwych zachowań i postaw u pracowników IT.

HDI® Support Center Standard

HDI® Support Center Standard

Szkolenia prezentujące najlepsze praktyki dla zespołów zapewniających wsparcie użytkowników systemów i usług IT, oparte o HDI® Support Center Standard oraz HDI® Knowledge-Centered SupportSM. Sprofilowane zostały z myślą o konkretnych rolach w organizacji wsparcia: Specjalistów 1-wszej linii wsparcia, Analityków ... rozwiń
Szkolenia prezentujące najlepsze praktyki dla zespołów zapewniających wsparcie użytkowników systemów i usług IT, oparte o HDI® Support Center Standard oraz HDI® Knowledge-Centered SupportSM. Sprofilowane zostały z myślą o konkretnych rolach w organizacji wsparcia: Specjalistów 1-wszej linii wsparcia, Analityków diagnozujących problemy, Liderów zarządzających grupami wsparcia oraz Menedżerów zarządzających centrum wsparcia.

Business Relationship Management

Business Relationship Management

Szkolenia przedstawiające zasady budowy i utrzymania partnerskich relacji pomiędzy biznesem i informatyką, lepszego zrozumienia wartości, dopasowania działań, zyskania zaufania i stania się strategicznym partnerem. Szkolenia wypełniają lukę dzielącą dostawcę usług, skupionego zazwyczaj na rozwoju własnego potencjału ... rozwiń
Szkolenia przedstawiające zasady budowy i utrzymania partnerskich relacji pomiędzy biznesem i informatyką, lepszego zrozumienia wartości, dopasowania działań, zyskania zaufania i stania się strategicznym partnerem. Szkolenia wypełniają lukę dzielącą dostawcę usług, skupionego zazwyczaj na rozwoju własnego potencjału zasobów i kompetencji specjalistycznych, od biznesu, skoncentrowanego na własnych celach i oczekującego od dostawcy ich zrozumienia i skutecznego wsparcia w ich osiąganiu.

Symulacje biznesowe ITSM

Symulacje biznesowe ITSM

Symulacje biznesowe umożliwiają osobiste doświadczenie korzyści ze stosowania najlepszych praktyk zarządzania usługami IT. Symulacja Apollo 13 wprowadza w świat działania procesów ITSM i relacji pomiędzy nimi; symulacja Polestar ITSM ukierunkowuje na konsekwencje finansowe decyzji podejmowanych przez managerów IT; zaś ... rozwiń
Symulacje biznesowe umożliwiają osobiste doświadczenie korzyści ze stosowania najlepszych praktyk zarządzania usługami IT. Symulacja Apollo 13 wprowadza w świat działania procesów ITSM i relacji pomiędzy nimi; symulacja Polestar ITSM ukierunkowuje na konsekwencje finansowe decyzji podejmowanych przez managerów IT; zaś symulacja Grab@Pizza pokazuje jak decyzje biznesu wpływają na informatykę i na odwrót, i jak ułożyć efektywną współpracę na tej linii.

ISO 20000

ISO 20000

Szkolenia przedstawiające normę ISO/IEC 20000, interpretację wymagań, możliwość zastosowania oraz przygotowania organizacji do audytu certyfikacyjnego. Norma ISO/IEC 20000 to standard dla zarządzania usługami IT. Wytyczne normy powstały w oparciu o bibliotekę ITIL® i są z nimi zgodne. Spełnienie wymagań normy ISO/IEC ... rozwiń
Szkolenia przedstawiające normę ISO/IEC 20000, interpretację wymagań, możliwość zastosowania oraz przygotowania organizacji do audytu certyfikacyjnego. Norma ISO/IEC 20000 to standard dla zarządzania usługami IT. Wytyczne normy powstały w oparciu o bibliotekę ITIL® i są z nimi zgodne. Spełnienie wymagań normy ISO/IEC 20000 można potwierdzić certyfikatem, uznawanym na całym świecie, który przyznają niezależne jednostki certyfikacyjny, po pomyślnym przejściu audytu.

Pozostałe szkolenia

Pozostałe szkolenia

Szkolenia pozwalające na rozwijanie praktycznych umiejętności w kluczowych aspektach zarządzania usługami IT, a także prezentujące model informatyki dwóch prędkości (BiModal IT), odpowiadającej współczesnym wyzwaniom, czyli informatyki stabilnej jak skała (Mode 1), jednocześnie zdolnej do zwinności i płynnego ... rozwiń
Szkolenia pozwalające na rozwijanie praktycznych umiejętności w kluczowych aspektach zarządzania usługami IT, a także prezentujące model informatyki dwóch prędkości (BiModal IT), odpowiadającej współczesnym wyzwaniom, czyli informatyki stabilnej jak skała (Mode 1), jednocześnie zdolnej do zwinności i płynnego dostosowania się do zmieniających się wymagań (Mode 2). Zastosowanie Agile, Kanban, DevOps, ITIL® oraz Lean IT do budowy bimodalnej informatyki
Autoryzacje

Firma Asseco Data Systems S.A. posiada akredytację jako podmiot szkoleniowy (Training Organization) oraz centrum egzaminacyjne (Approved Examination Organization) nadane przez firmę PEOPLECERT – jeden z kilku podmiotów (Examination Institutes) uprawnionych przez akredytora, którym jest firma AXELOS, w zakresie ITIL®; PRINCE2®; PRINCE2Agile®; MSP®; M_o_R®; P3O®; MoP®; MoV®; RESILIA™ .
Firma Asseco Data Systems S.A. posiada akredytację jako podmiot szkoleniowy (Training Organization) w zakresie LeanIT®, DevOps Foundation®.

Firma Asseco Data Systems S.A. posiada akredytację jako podmiot szkoleniowy (Accredited Training Organization) nadane przez firmę APMG-International (Accredited Examination Institutes) w zakresie Business Relationship Management Professional® zgodnie ze schematem Business Relationship Management Institute (BRMI®), Agile Project Management™; Agile Program Management™, Change Management™.

Firma Asseco Data Systems S.A. jest Partnerem HDI® (Help Desk Institute) i posiada akredytację HDI® na prowadzenie szkoleń i egzaminów HDI® Support Center Certification oraz HDI® Knowledge-Centered SupportSM.

Kadra trenerska
Trenerzy prowadzący szkolenia z zakresu ITIL®, Lean IT®, HDI®, DevOps®, BRM i innych modeli zarządzania usługami IT to osoby o największym doświadczeniu w tej dziennie w Polsce, które prowadzą projekty transformacji organizacji IT do modelu usługowego u klientów i chętnie dzielą się swoim doświadczeniem z uczestnikami szkoleń. Nasi trenerzy legitymują się certyfikatami ITIL® Expert, wymaganymi akredytacjami trenerskimi oraz kompetencjami związanymi z prowadzeniem szkoleń, symulacji i warsztatów. To ludzie z wieloletnim doświadczeniem w roli trenerów, konsultantów i kierowników projektów, skutecznie łączący najlepsze elementy różnych metodyk i podejść (ITIL®, Lean IT®, HDI®, BRM, ISO 20000, PRINCE2®, Agile, SCRUM, DevOps i wiele innych), i dostosowujący je do potrzeb konkretnej organizacji.