SZKOLENIA

UMIEJĘTNOŚCI BIZNESOWE

Szkolenia wspierające rozwój kompetencji kluczowych z punktu wiedzenia realizacji zadań biznesowych na różnych poziomach organizacyjnych.

Ukierunkowane na rozwój umiejętności osobistych, kompetencji związanych z obszarem sprzedaży, a także doskonalenie umiejętności zarządzania i przywództwa. W tej grupie znalazły się również szkolenia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, skierowane głównie do pracowników działów HR, jak i osób mających wpływ na kreowanie polityki personalnej w swojej organizacji.

Szkolenia wspierające rozwój kompetencji kluczowych z punktu wiedzenia realizacji zadań biznesowych na różnych poziomach organizacyjnych.

Ukierunkowane na rozwój umiejętności osobistych, kompetencji związanych z obszarem sprzedaży, a także doskonalenie umiejętności zarządzania i przywództwa. W tej grupie znalazły się również szkolenia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, skierowane głównie do pracowników działów HR, jak i osób mających wpływ na kreowanie polityki personalnej w swojej organizacji.

Efektywność osobista

Efektywność osobista

Szkolenia skupiające się na zachowaniu, postawie i umiejętnościach osobistych doskonalą i zwiększają codzienną efektywność, niezbędną w realizacji szeroko postrzeganych zadaniach biznesowych. Skierowane są do osób pracujących na różnych stanowiskach, chcących rozwijać potencjał swój oraz swoich współpracowników. Z tej ... rozwiń
Szkolenia skupiające się na zachowaniu, postawie i umiejętnościach osobistych doskonalą i zwiększają codzienną efektywność, niezbędną w realizacji szeroko postrzeganych zadaniach biznesowych. Skierowane są do osób pracujących na różnych stanowiskach, chcących rozwijać potencjał swój oraz swoich współpracowników. Z tej kategorii najchętniej wybierane przez naszych Klientów zagadnienia to m.in zarządzanie i organizacja czasem pracy, radzenie sobie ze stresem, jak również kreatywne myślenie i rozwiązywanie problemów.

Sprzedaż i obsługa klienta

Sprzedaż i obsługa klienta

Szkolenia prezentowane w tej kategorii zostały przygotowane w sposób odzwierciedlający umiejętności niezbędne do realizacji integralnego procesu sprzedaży i obsługi klienta. Ich celem jest m.in.: rozpoznanie i analiza potrzeb klienta, efektywna komunikacja z klientem, skuteczna prezentacja oferty, radzenie sobie w ... rozwiń
Szkolenia prezentowane w tej kategorii zostały przygotowane w sposób odzwierciedlający umiejętności niezbędne do realizacji integralnego procesu sprzedaży i obsługi klienta. Ich celem jest m.in.: rozpoznanie i analiza potrzeb klienta, efektywna komunikacja z klientem, skuteczna prezentacja oferty, radzenie sobie w trudnych sytuacjach występujących w procesie sprzedaży, negocjacje oraz praktyczne wykorzystanie różnych technik sprzedaży.
Szkolenia te przeznaczone są głównie dla osób zajmujących się zarządzaniem i realizacją procesu sprzedaży, budowaniem relacji z klientami, negocjowaniem kontraktów handlowych oraz obsługą klienta.

Przywództwo i zarządzanie

Przywództwo i zarządzanie

Szkolenia stworzone jako odpowiedź na potrzeby i wyzwania współczesnego świata biznesu. Skupiają się na kluczowych zagadnieniach zarządzania, takich jak: przywództwo, skuteczne podejmowanie decyzji, rozwiązywanie problemów, budowanie zespołu, motywowanie do efektywnej pracy, czy też prowadzenie negocjacji biznesowych. ... rozwiń
Szkolenia stworzone jako odpowiedź na potrzeby i wyzwania współczesnego świata biznesu. Skupiają się na kluczowych zagadnieniach zarządzania, takich jak: przywództwo, skuteczne podejmowanie decyzji, rozwiązywanie problemów, budowanie zespołu, motywowanie do efektywnej pracy, czy też prowadzenie negocjacji biznesowych. Przeznaczone są one zarówno dla osób rozpoczynających pracę w roli menedżera, kierownika projektu, jak i dla osób chcących usystematyzować i rozwijać swoje kompetencje w tym zakresie.

Profesjonalny HR

Profesjonalny HR

Szkolenia dotyczące procesów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w organizacji m.in. rekrutacji i selekcji personelu, systemu ocen okresowych, zarządzania szkoleniami, kształtowania polityki personalnej oraz strategii zarządzania zasobami ludzkimi w firmie. Prezentujemy także szkolenia z umiejętności ... rozwiń
Szkolenia dotyczące procesów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w organizacji m.in. rekrutacji i selekcji personelu, systemu ocen okresowych, zarządzania szkoleniami, kształtowania polityki personalnej oraz strategii zarządzania zasobami ludzkimi w firmie. Prezentujemy także szkolenia z umiejętności projektowania i prowadzenia sesji Assessment Center/ Development Center oraz metodologii do badania efektywności organizacji Human Performance Improvement (HPI). Szkolenia te przeznaczone są dla pracowników działów HR oraz menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie i rozwój swoich zespołów.
Kadra trenerska

Wysoką efektywność i skuteczność szkoleń podnoszących umiejętności biznesowe zapewniamy dzięki trenerom posiadającym wieloletnie doświadczenie biznesowe i szkoleniowe.

Nasi trenerzy to wysokiej klasy eksperci, wielu z nich to konsultanci i coach’owie. Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.

 

Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo-szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.

Doświadczenie doradcze i szkoleniowe trenerów jest źródłem procesów doskonalenia naszej oferty szkoleniowej, dopasowania programów do potrzeb klientów, a także wdrażania nowych technik i metod pracy.